Webové stránky jsou součástí projektu Active Brain
Také jste si všimli, že Vaše dítě má delší období, kdy je zcela ponořené do poznání dané oblasti?
Čísla, čísla, čísla…
Maminko tam jede 6, na domě je číslo 8, ten klacík je jako 1… Mohla bych pokračovat ještě dlouho a jistě to znáte.
Problém zvaný DYSKALKULIE se projevuje asi u 5 – 6% dětí. Tyto děti nejsou po stránce intelektu opožděné (IQ 90 a více), ale mají v různých částech matematiky problémy.
Které problémy to jsou? Podívejme se na jejich část z oblasti ARITMETIKY:
Jistě jste si povšimli, že výčet zahrnuje více než jen problematiku první třídy.
Pokud máte pocit, že Váš prvňáček tím vším trpí, ještě není důvod předpokládat, že se jedná o dyskalkulii.
Pokud by jste měli pocit, že problémy přetrvávají i ve druhém ročníku, poraďte se s učitelkou Vašeho dítěte, jak to vidí ona, když porovná všechny děti a pokud se Vám i nadále něco nezdá objednejte se do pedagogicko psychologické poradny.
V dalších příspěvcích se budeme k této problematice vracet s různými tipy a náměty, jak na to.