Webové stránky jsou součástí projektu Active Brain

Škola, paní učitelka, spolužáci, aktovka, úkoly … a kopa dalších nových věcí. A kde jsou ty jistoty, které jsem měl, když jsem chodil do školky?

Děti citlivě vnímají změny kolem sebe a potřebují se ujistit, že to, co se děje doma JE a BUDE STEJNÉ. V tomto období je prima, když si děti mohou přát, co si dají k večeři, snídani či svačince. Mohou se podílet na přípravě a vnímají své rodiče po boku. Když ve škole otevřou svačinovou dózičku a objeví jako překvapení svůj oblíbený dezert, tak se jim rozzáří oči.  

Přináší vaši prvňácci domů netknutou svačinu? Ptali jste si jich proč?

Někdy se stává, že děti nejedí proto, že:

  • se bojí, aby nezašpinily sešit
  • si myslí, že svačinu nestihnou
  • si zapomněly svačinu vyndat z aktovky
Ludmila Leinweberová
Je speciální pedagog a specialistka na fungování lidského mozku. Zabývá se vlivem mozku na zlepšení školních výkonů i vyrovnanějšího chování. Je trenér paměti, nalézá často nečekané cesty a způsoby pro její zlepšení. Učí děti i dospělé lépe pochopit sebe samé a stát se odolnějšími vůči stresu.
Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů